måndag 14 maj 2012

Hall

Hej!

Förvaring kan man visst aldrig få nog utav! Jag har blivit en riktig sjal-madame som älskar att sno en sjal runt halsen vart jag än går! I hallen just nu två korgar av sjögräs, nyinkomna till butiken, till förvaring av alla dessa sjalar :-)


Vår hall som blev mycket större efter ombyggnationen! 
Skoställ från Mio och hatthyllan är hemmabyggd av mig själv :)


Vackra och praktiska korgar i sjögräs finns nu i butiken.

Idag blåser det som bara den! Jag tror att jag ska passa på att hänga ut sängkläderna på tork, de lär nog torka snabbt. Det är få saker som är så behagligt som att krypa ner i vind-doftande lakan på kvällen!

Ha en fin måndag!

Kram M

18 kommentarer:

  1. Så snyggt allt är! Vilken härligt ljus och välkomnande hall!

    Gillar både golv, väggar, tak, matta, hatt- och skohylla!

    SvaraRadera
  2. Vilken dröm hall ni har!!!
    har ni nåt skåp ni hänger in alla jackor??? För hemma hos oss finns det säkert 100 jackor och skor som ska få plats :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vi har garderober i lekrummet som du ser till vänster i bild :) Där hänger och förvaras allt vi inte använder!

      Radera
  3. Det gjorde jag i går och det luktade SÅ gott om dom sen!!
    Det är så snyggt i hallen så oj oj!! Kram!

    SvaraRadera
  4. Tjusig hall och korgarna är underbara.
    Här blåser det också. Jag hade tänkt gå ut och sätta upp ett par tvättlinor till min färdiga tvätt, vindans plats fick ge vika åt utbygget, men det är såå kallt.

    Ha en bra dag, Kram Caroline

    SvaraRadera
  5. Jättefin hall! Ljus och inbjudande.
    Fina korgar också!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  6. Kanonsnyggt!!! Gillar det enkla och stilrena.
    Sitter i detta nu med planer på våran hall, just nu ser det ut som en mardröm.
    Blev lite kär i korgarna.. hmmmm =)

    Kram Fia

    SvaraRadera
  7. Hej hej !

    Så fint och ljust ni har i er hall ! :)
    Härligt med bådw luft och rymd !

    Skönt med nybäddat ! Det finns ju inget som är skönare !
    Ha en skön kväll !
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jättefin hall!
    Så ljus och välkomnande!
    Superfina korgar!

    Ha en fin vecka
    Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  9. For en lys, lekker og ikke minst ryddig ;-) hall! Sååå delikat og fin! Liker, liker, liker!

    Ha en fin mandagskveld!

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder! Vilka underbara korgar. Och jag håller verkligen med dig, lakan som fått hänga på tork utomhus är så ljuvligt att få ta in sedan!=)

    SvaraRadera
  11. Love your open, airy hallway, Miriam! Soooo pretty! :)

    xoxo laurie

    SvaraRadera
  12. nydelige bilder!!!hvor er vesken på bildet kjøpt?Er det roser i stoffet,nyydelig...vil ha...

    klem fra Julie

    SvaraRadera
  13. SÅ tjusigt! Är på jakt efter bra korgar att ha på min egen hatthylla, och dessa var ju perfekta! :)

    SvaraRadera
  14. Fint <3
    Var har du köpt väskan med det randiga bandet ?
    Kram Nina P

    SvaraRadera
  15. Tack alla :) Väskan kommer från Cath Kidston!

    SvaraRadera
  16. Jättefint! Undrar vad det är för golv/Carina

    SvaraRadera