tisdag 18 oktober 2011

Förvaring


Hej!

Vilket riktigt höstväder det är ute! Det blåser och känns riktigt ruskigt faktiskt. Det märks verkligen att vi kommit in i en mörkare årstid. För mig är det extra viktigt med inomhusmys då. Jag vill gärna sortera, rensa och organisera. Jag har fått in så fina korgar till butiken, de finns i tre storlekar. Perfekta för olika slags förvaring, jag kan tänka mig att ha dem i hallen med mössor & vantar, eller i barnens rum till leksaker eller varför inte i sovrummet med vackra kuddar eller sjalar?

Nej nu ska jag ta och äta lite lunch i skenet av tända ljus tror jag :-)

Ha en fin tisdag!

Kram M

8 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag har det samma här hemma.
    Både rensar och plockar.
    känns viktigt.
    Här är det också så kallt...bbbrr-
    Och man blir ännu mer frysen när man sitter stilla vid datn.

    Vilka fina korgar-
    Bra just för vantar och mössor och ger lite färg till det vita.

    Ha en bra dag!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du där sa du nåt. Ska nog också tända lite ljus till lunchen. Det är riktigt ruskigt ute och regnar gör det också. Då är det extra viktigt med mys inomhus som du säger.

    Jättefin förvaring. Korgar är så fint!

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. hej härliga Tisdag!

    Jaa fy vilket busväder de har varit under natten, nästan lite kusligt!:(
    Hösten för mig är bara kooz, ragsocka på, myyyyycket levande ljus, värme från köksspisen, får liksom ro i själen! Korgarna såå fina, buntvis eller var för sig?

    Ha en go lunch med ljus!:)

    Kramiz Johanna på Tallbacka

    SvaraRadera
  4. Håller med dig!!! Och vilka fina korgar, de blev jag väldigt sugen på!!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Så vackra korgar. De kan man användas till mycket. Här blev det riktigt ruskväder i kväll också. Skönt att få mysa inne.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  6. Ja, man får vara glad om man får stanna inne en blåsig dag som denna! Fina korgar, de måste jag titta närmare på. Kram Jenny
    http://jennysgomma.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Ljuvlig bild! Jag har liknande korgar på loftet :)

    Önskar dig en fin kväll!

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera