lördag 10 september 2011

Lördag




Hej! Hoppas ni haft en skön lördag så här långt! Jag och barnen har varit med min syster i Falun. Falun är en stad som jag blir glad av att besöka! Det känns så trevligt och välkomnande där! Dessutom har de en stor loppis som vi besökte idag. Det blev en hel del fina saker, mest till barnen faktiskt, barnkläder och leksaker kan man hitta för nästan inga pengar alls! Efter loppisen blev det en liten rundtur i några nybyggda områden i Falun, det är riktigt kul tycker jag!

Idag blir det några bilder från Theas rum. Tyllkjolen kommer från HM och jag tror den ska inhandlas i fler färger för den är så söt!

Kram M

10 kommentarer:

  1. Den där tyllkjolen är ju så söt! Jag köpte en till min väninnas flicka och hon är bedårande i den.

    Kram D

    SvaraRadera
  2. Nydelige Thearommet! Syns den tapeten ble finere oppe på veggene dine enn i noen reklame jeg har sett for den. Nesten så jeg lurer på om ikke min lillemalie må få tapet på en vegg på rmmet sitt etterhvert!

    Er så spent på butikken din, og lurer litt på hvordan det blir med handel fra Norge etterhvert...

    Håper dere koser dere sammen og at du får en flott lørdag!

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint!! Nästan så man vill skaffa en till bara för att få fixa ett rum....mina vill inte ha sina maileigkaniner framme längre hihi Kram kram

    SvaraRadera
  4. Galet sött!! Tack för all inspiration du ger ♥

    SvaraRadera
  5. Så ni har varit i Falun, trevligt! Var de loppisen uppe vid Rusta ni var på, eller har ni hittat nå annan som jag som Falubo missat?

    Vilka områden var ni och åkte i?

    Vilket underbart fint barnrum.
    Om jag varit en liten tjej, så skulle jag velat flytta in där på direkten!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  6. Vilket underbart flickrum, tänk om man hade haft ett sådant när man var liten! :) Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej fina M,

    Åh vilka underbart söta bilder!! En riktigt flickdröm ♥. Jättefina saker också! Nu ska jag snart titta in i din ljuvliga butik :)

    Kram Jes ♥

    SvaraRadera
  8. vilket härligt flickrum :)..o tyllkjolen var ju riktigt söt..
    kram Åsa

    SvaraRadera
  9. Jätte mysigt rum och jätte fin blogg! Kul att kika in här och få lite inspiration. Mvh Michaela

    SvaraRadera
  10. Hi my name is Rachelle from La Petite Magazine. Its a magazine all about the little ones. I would love to feature this room in our winter issue. Could you email us at contact@lapetitemag.com if interested?


    Thanks,


    Rachelle
    www.lapetitemag.com

    SvaraRadera