måndag 16 maj 2011

Äppelblom



Hej igen!

Här bloggas forfarande liggandes. Snart ska mysbyxorna dock bytas ut mot nåt snyggare. Jag ska nämligen besöka Albins nya förskola där han och de andra fem-åringarna ska börja till hösten. Dagen har varit lugn och skön, jag har hunnit besöka flera trevliga bloggar, bakat en sockerkaka med cocos, städat skafferiet och varit ute i trädgården en stund. Allt i långsam takt. Några kvistar äppelblom fick följa med in. På skänken huserar för tillfället en samling gamla konserveringsglas. Kannan finner ni här.

Kram M

6 kommentarer:

  1. Amazing pictures ♥

    Love, Angelina

    SvaraRadera
  2. Jisses vad du är flitig trots förkylning, om än i lugn takt. Och jag är inte snäll, jag säger bara vad jag tycker :) Tack för din fina kommentar. Nu har jag bestämt mig gällande kaklet men jag är ändå inte säker haha. Det blir den större plattan på 10x20 cm. Det tror jag blir bra då vi ska ha ett öppet kök som går ihop med matsalsdel och vardagsrum. Men vit eller ljusgrå fog???? Jag tror jag blir galen. Varför måste det finnas så mycket att välja på. Jag tycker vit fog är skitsnyggt och det ser så bra ut i ert kök. Men nu bestämde jag mig för ljusgrå i alla fall. Vet inte om jag följde hjärtat nu kanske.. vi får väl se :)

    Krya på dig. Kram Josefin

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Hoppas att du mår bättre m förkylningen!
    Så fint du har på din skänk!

    Kramen Jenny

    SvaraRadera
  4. Det låter som du hunnit med en massa trots förkylning....nu får jag dåligt samvete för vad har jag hunnit med??? vackra äppelblommor du har underbart med dessa näpna blommor.

    Kram Marina

    SvaraRadera
  5. Vilken fin bild du visar och det lät gott med kaka med cocos. :)) Krya på dig. Kram

    SvaraRadera