torsdag 10 mars 2011

Högst upp i högen



Det blir en del högar här hemma med tidningar i massor och vackra böcker. Jag prenumererar på fyra olika inredningstidningar så ni kan ju tänka er. Högst upp ligger just nu ett specialnummer av Allt i Hemmet som jag fått hemskickat, det är ett lite lyxigare nummer med fokus på lantlig inredning, riktigt mysig läsning!

Överst i bokhögen ligger en ny favorit Vackert med vintage av Sania Hedengren & Susanna Zacke. Åh så mycket fint att vila blicken på, den rekommenderas! Kanske ni har några inredningsfavoriter i bokform? Jag tycker inte det finns så många!

Kram M

7 kommentarer:

  1. Hej! Vacker bild på bokhögen överst! Känner igen det där med alla tidningshögar, här finns också massor! Ändå vill man inte slänga för jag läser dem om och om igen. =)
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. Även jag uppskattade boken "vackert med vintage"..
    Beställde den häromdagen och sen dess har jag varit "upptagen"..

    Vill oxå ha alltihemmets specialtidning..prenumererar på ordinareie,men har inte fått denna...Är den ute i lösnr? Eller måste den beställas?? VET DU??

    Ha det gott nu..å hälsa syster oxå!!!
    Kram ANNA

    SvaraRadera
  3. Å, den där Allt i hemmet tidningen måste jag rusa iväg o köpa!
    Ser superhärlig ut!

    Ha en fin dag!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Har också den översta boken.. :))
    inspirationen flödar där
    och tidningen kom i lådan idag, så den ska jag njuta av sen

    kram Maria

    SvaraRadera
  5. Inredningstidningar kan man aldrig få för många av!! Den allt i hemmet måste jag se till att köpa med mig hem inför helgen :)

    Trevlig kväll!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  6. Oj, vad många tidningar du prenumenerar på. Tycker att det alltför ofta står samma sak i dem. Kanske tycker du annat :-) Hur som är det en himla skön avkoppling med underbara blanka tidningar.

    Ha en skön stund

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset:)

    Öppnar butiken imorgon?
    Iiiihh vad spännande.

    kram kram
    Marit

    SvaraRadera