fredag 13 augusti 2010

Reportage!

Äntligen kommer vårt reportage i Allt i Hemmet! Det blev i specialtidningen 25 hem. Helena och Mari har verkligen gjort ett fantastiskt jobb och vi är verkligen nöjda med både text och bilder! Kanske har den inte hunnit ut i butikerna ännu men gör det säkert i början av nästa vecka för den som är intresserad! Superskoj!

Nu myser jag ner i soffan med nya pyjamasen från HM och en trevlig komedi. Ska bli så underbart med helg! Hoppas ni alla får en mysig sådan!

Kram M


En liten glimt av reportaget


Skönaste pyjamasen från HM

24 kommentarer:

  1. Grattis till ett fint reportage. Prenumererar på tidningen och fick den igår.

    Kram och trevlig helg!

    /Anette

    SvaraRadera
  2. Grattisgrattis! Läste tidningen igår och tyckte att det var mycket fint skrivet... Så fiint hem ni har! ;)

    KRAMIS
    OLIVIA ♥

    Psst' glöm inte att jag fortfarande har en TÄVLING där Ellis Corner är med och sponsrar med en suuuperläcker väska.

    SvaraRadera
  3. hej hej!!
    Spännande, då får man köpa tidningen :)

    jag köpte själv en nattskjorta på hm,i blå/vit . Men det ser inte ut som att det är den du har på bild,jag har inga blåa band på min...
    skulle man inte kunna få se hur den ser ut i helbild :) har du köpt den via hm på nätet eller butik??
    ser härlig ut :)

    mvh Emmeli

    SvaraRadera
  4. Hej Miriam!
    Fick tidningen i brevlådan igår,det var jättekul att läsa om ert fina hem:)

    Vilken härlig pyjamas!

    Ha en trevlig helg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  5. Ska bli spännande att se, ser jättefint ut! Har inte fått min tidning ännu.

    kram Mia

    SvaraRadera
  6. hej!

    så fint det ser ut! Jag ska skaffa det där numret! och den där pyjamasen ska jag kolla in...

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Ska kolla in tidningen o pyamasen, hittade bara en "vanlig" nattskjorta o inget blått band. Har du nätshoppat eller butik?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  8. har precis läst reportaget. oj så fint ni har det hemma! fick så mkt inspiration. det där med dörren som sängstomme ska jag härma på stört. har redan börjat leta gamla dörrar på blocket!
    en liten fråga om just dörren: har ni bara ställt den på golvet och skjutit sängen emot? sticker dörren ut lite på vardera sida om sängen? skulle bli jätte glad för svar!
    hoppas du får en fin fredagkväll
    Elin

    SvaraRadera
  9. Hej! Åhh, jag fick tidningen i brevlådan idag så nu måste jag ju hinna läsa det innan jag somnar ikväll, ser superfint ut!
    Kram /Anna

    SvaraRadera
  10. Så ut som en flott reportasje, kurer på om denne kan skaffes i Norge?

    God helg!!

    SvaraRadera
  11. ohh vad spännande, på bordet här framför mig ligger den tidningen så då får jag genast kolla in detta.

    Trevlig helg/madde

    SvaraRadera
  12. Tidningen kom i brevlådan igår:) Så fina bilder från ditt hem! Jättekul att se.

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  13. Prenumererar på den tidningen och fick den igår. Så fint reportage!:)
    Kram

    SvaraRadera
  14. Då blir det att köpa tidningen då =)
    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  15. Som prenumerant har jag redan fått tidningen. Kanonfint reportage! Vad fint ni har det!

    Trevlig helg!
    Kram Ulli

    SvaraRadera
  16. Grattis till ett kanonfint reportage! :)

    SvaraRadera
  17. Oj så spännande, nu blir det löp & köp :)

    Hoppas helgen är bra, tack för all inspiration du ger!

    Kramar

    SvaraRadera
  18. Hej! Såg det jättefina reportaget och det var det absolut bästa i hela tidningen, tycker jag! Du har det så fint och jag älskar din skafferidörr, den är verkligen jättefin. Visst är det spännande att se sitt hem i tryck, vi har ju vårt hus nu i Lantliv nr 10 och det är lite mysko känsla att veta att man "ligger ute i affärerna" för allmän beskådning... men kul!

    Ha det så bra!
    kram Kristin

    SvaraRadera
  19. Superfint hem! Kom hit av en slump men tidningen har jag :) Kul att få läsa mer :) Lägger dig i favoriter :)

    SvaraRadera
  20. Åh det var så fint och syndes direkt att det var ert hem när man slog upp sidorna. Titta sa jag till maken här är ju Jordgubbar med mjölks hem. Va?? svarade han som inte är lika insatt i bloggarna som jag är hi hi.
    Hoppas du har en mysig helg!!

    Kramar Marie

    SvaraRadera
  21. Reportaget ser jättefint ut. Stort grattis!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  22. åå så roligt det ska bli att få se mer av ert fina hem, har inte tidningen ännu. Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  23. Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri Lunafigur. Kolla in om du har lust!
    Kram Malin

    SvaraRadera